Indywidualizacja nauczania i neuroedukacja

Twój umysł stać na dużo - organizacja procesu uczenia się uczniów z wykorzystaniem wiedzy o neuroedukacji

  • Od kultury nauczania do kultury uczenia się
  • Dlaczego uczniowie maja trudności z uczeniem się
  • Pamięć a nauka
  • Strategie efektywnego uczenia się.
  • Wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa wśród uczących się
  • Wykorzystanie emocji w procesie uczenia się

W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów. 

3 h

Indywidualizacja nauczania w zróżnicowanym zespole klasowym - poziom I

      • Prawo oświatowe a indywidualizacja nauczania, czego nie wolno zlekceważyć nauczycielom
      • Indywidualizacja dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – jak zapewnić właściwe standardy?
      • Uczeń zdolny, uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
      • Strategie pracy

      W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
      W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
      wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.

      3 h

      Indywidualizacja nauczania w zróżnicowanym zespole klasowym - poziom II

       

      • Diagnoza podstawą indywidualizacji
      • Co muszę wiedzieć o uczniu?
      • Co muszę wiedzieć o sobie?
      • Budowanie skutecznych strategii indywidualizowania procesu uczenia

      W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
      W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
      wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.

      3 h

      Jak motywować uczniów do uczenia się?

          • Co wpływa na motywację i efekty w nauce naszych uczniów?
          • Metody motywacji,
          • Jak rozwijać świadomość mocnych stron?
          • Wybrane metody ewaluacji własnej lekcji, jako sposób na wzmacnianie motywacji uczniów.
          • PRO – czyli plan rozwoju osobistego – jako narzędzie automotywacji

          W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
          W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
          wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.

          3 h

          Jak indywidualizować, żeby nie zwariować. Sposoby indywidualizacji w bezpośredniej pracy z zespołem klasowym

           

          • Podstawy prawne realizacji postulatu indywidualizacji
          • Sposoby indywidualizacji w trakcie pracy z zespołem klasowym: indywidualizacja treści, formy zadań, warunków realizacji podstawy programowej
          • Adekwatność działań do zaleceń z opinii ppp

          W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
          W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
          wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.

          3 h

          Masz jakieś pytania?

          Skontaktuj sie z nami