Indywidualizacja nauczania i neuroedukacja
Twój umysł stać na dużo - organizacja procesu uczenia się uczniów z wykorzystaniem wiedzy o neuroedukacji
- Od kultury nauczania do kultury uczenia się
- Dlaczego uczniowie maja trudności z uczeniem się
- Pamięć a nauka
- Strategie efektywnego uczenia się.
- Wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa wśród uczących się
- Wykorzystanie emocji w procesie uczenia się
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.
3 h
Indywidualizacja nauczania w zróżnicowanym zespole klasowym - poziom I
- Prawo oświatowe a indywidualizacja nauczania, czego nie wolno zlekceważyć nauczycielom
- Indywidualizacja dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – jak zapewnić właściwe standardy?
- Uczeń zdolny, uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Strategie pracy
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.
3 h
Indywidualizacja nauczania w zróżnicowanym zespole klasowym - poziom II
- Diagnoza podstawą indywidualizacji
- Co muszę wiedzieć o uczniu?
- Co muszę wiedzieć o sobie?
- Budowanie skutecznych strategii indywidualizowania procesu uczenia
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.
3 h
Jak motywować uczniów do uczenia się?
- Co wpływa na motywację i efekty w nauce naszych uczniów?
- Metody motywacji,
- Jak rozwijać świadomość mocnych stron?
- Wybrane metody ewaluacji własnej lekcji, jako sposób na wzmacnianie motywacji uczniów.
- PRO – czyli plan rozwoju osobistego – jako narzędzie automotywacji
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.
3 h
Jak indywidualizować, żeby nie zwariować. Sposoby indywidualizacji w bezpośredniej pracy z zespołem klasowym
- Podstawy prawne realizacji postulatu indywidualizacji
- Sposoby indywidualizacji w trakcie pracy z zespołem klasowym: indywidualizacja treści, formy zadań, warunków realizacji podstawy programowej
- Adekwatność działań do zaleceń z opinii ppp
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.
3 h
Masz jakieś pytania?
Skontaktuj sie z nami