Prawo oświatowe, w tym zmiany i nowelizacje
Ocena pracy nauczyciela w świetle obowiązującego prawa oświatowego
- Ocena pracy nauczyciela i dyrektora – podstawy prawne
- Zadania dyrektora przy ocenie nauczyciela i ocenie własnej pracy
- Kryteria oceny pracy nauczyciela
- Opracowanie narzędzi
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.
3 h
Prawo jako narzędzie zarządzania w systemie oświaty - cele polityki oświatowej państwa
- Cele i zadania systemu oświaty z punktu widzenia instytucji systemu – aktualizacja przepisów
- Relacje między prawem zewnętrznym i wewnętrznymi przepisami szkoły – realizacja polityki państwa w szkole – zadania
- Budowanie efektywnych relacji między podmiotami systemu oświaty
- Programowanie i planowanie treści kształcenia a potrzeby uczniów
W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów.
3 h
Masz jakieś pytania?
Skontaktuj sie z nami