Prawo oświatowe, w tym zmiany i nowelizacje

Ocena pracy nauczyciela w świetle obowiązującego prawa oświatowego

    • Ocena pracy nauczyciela i dyrektora – podstawy prawne
    • Zadania dyrektora przy ocenie nauczyciela i ocenie własnej pracy
    • Kryteria oceny pracy nauczyciela
    • Opracowanie narzędzi

    W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
    W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
    wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów. 

    3 h

    Prawo jako narzędzie zarządzania w systemie oświaty - cele polityki oświatowej państwa

        • Cele i zadania systemu oświaty z punktu widzenia instytucji systemu – aktualizacja przepisów
        • Relacje między prawem zewnętrznym i wewnętrznymi przepisami szkoły – realizacja polityki państwa w szkole – zadania
        • Budowanie efektywnych relacji między podmiotami systemu oświaty
        • Programowanie i planowanie treści kształcenia a potrzeby uczniów

         

        W celu zagwarantowania jakości i efektywności szkoleń zajęcia warsztatowe prowadzone są dla grup maksymalnie 30 osobowych.
        W przypadku liczby uczestników ponad 30 i maksymalnie do 50 osób możliwe są dwa warianty:
        wykład ekspercki – 2 h dydaktyczne lub podział uczestników na dwie grupy i zamówienie dwóch warsztatów. 

        3 h

        Masz jakieś pytania?

        Skontaktuj sie z nami